برطرف شدن مشکل کدهای DOI از طرف کراس رف

به این وسیله خدمت همه مشتریان عزیز این مجموعه اعلام میدارد که از ابتدای تیرماه سال 1402 به واسطه برخی مشکلات مربوط به تحریم های وضع شده برای برخی از دانشگاه های کشور، از طرف شرکت تامین کننده DOI برای نشریات علمی به نام کراس رف که در آمریکا مستقر است، برای بررسی حقوقی نشریات این مجموعه که حدود 450 نشریه علمی کشور و حدود 7500 کد DOI در سال را شامل میگردد، به مدت چهار ماه کل روند صدور کد DOI را برای نشریات به حالت تعلیق درآمد تا مجلات توسط یک وکیل حقوقی در مجموعه کراس رف بررسی گردد. در این مدت ما به صورت خیلی محدود و فقط طبق شرایط خاصی قادر به صدور کد DOI بودیم، اما با پیگیری های انجام شده این محدودیت در 5 آبان 1402 برداشته شد و روند کار به حالت قبل برگشت. لذا از تمامی نشریاتی که در این مدت درخواست کد DOI را ثبت کرده اند و مطابق گذشته فاکتوری دریافت نکرده اند و یا هزینه ای پرداخت نموده اند ولی کدهای آنها فعال نشده است درخواست میگردد که:

  1. اگر درخواست خود را ثبت کرده اید و فاکتور دریافت نکرده اید، لطفا یکبار دیگر طبق روال گذشته که راهنمای آن نیز در اینجا قابل دریافت است، درخواست خود را مجددا تکرار نمایند تا فاکتور در همان روز به حضور ارسال گردد.
  2. اگر فاکتوری از قبل دریافت کرده اید و هزینه آن را پرداخت نموده اید ولی کدهای مربوط به آن فعال نشده است، لطفا آخرین ایمیل مربوط به صدور فاکتور از جانب ما را پیدا کرده و آنرا مجددا پاسخ دهید یا تصویر پرداخت خود را به ایمیل owjjandish@gmail.com ارسال نمایید تا کار فعال سازی کدهای DOI در اسرع وقت انجام گیرد.

همچنین برخود لازم میدانیم که از همکاری و صبوری نشریات در این مدت به صورت ویژه تشکر کنیم و امیدواریم که درکنار یکدیگر از این شرایط سخت عبور کنیم و به جایی برسیم که هیچگونه محدودیت یا تحریمی هیچ بخشی از کشور عزیزمان را دچار مشکل یا وقفه نکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *