جذب مقالات با کیفیت خارجی برای مجلات

شرکت اوج اندیشان با طراحی نرم افزار تخصصی ارسال هدفمند ایمیل دعوتنامه به پژوهشگران داخلی و خارجی توانسته است روشی نو برای جذب مقالات برای مجلات نوپا و حتی باسابقه ایجاد نماید. این نرم افزار با کلمات کلیدی خاصی که برای هر مجله اختصاصی است اقدام به سرچ دیتابیس‌های جهانی کرده و محققینی را که در آن فیلد خاص دارای مقاله و کار پژوهشی هستند را یافته و سپس اقدام به ارسال ایمیل دعوتنامه هدفمند برای آنان می‌نماید.

این سیستم به اینصورت عمل می‌کند که یک کی ورد به آن داده می‌شود و ربات خزنده اطلاعات نویسندگان از جمله نام، ایمیل، نام مقاله منتشر شده و نام مجله منتشر کننده مقاله وی را استخراج کرده و در یک فایل اکسل خروجی می‌دهد. سپس این اکسل وارد نرم افزار دیگری شده که برای هر کاربر یک ایمیل دعوتنامه اختصاصی با نام و اطلاعات انتشار وی حاضر می‌نماید که در این دعوتنامه از ایشان خواسته می‌‎شود که مقاله‌ای با همین فیلد برای مجله موردنظر ما نیز ارسال کند. این سیستم آنقدر خوب عمل می‌کند که حتی مجلاتی که هیچ نمایه‌ای ندارند بعد از استفاده از این سیستم، تا 90 درصد مقالات هر شماره خود را با مقالات خارجی پر می‌کنند.

مثلا مجله The International Journal of Travel Medicine and Global Health که هیچ نمایه‌ای ندارد می‌توانید شماره اول آن با شماره کنونی مقایسه نمایید:
شماره های اول (همه ایرانی)
شماره کنونی (90 درصد خارجی)
یا مجله Hospital Practices and Research بدون هیچ نمایه‌ای کافیست شماره زیر را به شماره‌های اول مجله مقایسه نمایید:
شماره های کنونی (80 درصد خارجی)

این سرویس در حال حاضر فقط به نشریات انگلیسی در حوزه علوم پزشکی قابل ارائه می‌باشد.

جهت اطلاع از تمامی سرویس های این مجموعه با ما تماس بگیرید.
Email: info@owjj.ir
Tel: +98-2188524955
Mobile: +98-9109918930

یک دیدگاه در “جذب مقالات با کیفیت خارجی برای مجلات

  1. باسلام.
    با توجه به عبارت «این سرویس در حال حاضر فقط به نشریات انگلیسی در حوزه علوم پزشکی قابل ارائه می‌باشد» آيا امكان اين سرويس براي نشريات فارسي در حوزه علوم اسلامي قابل ارائه نيست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *