ادیت ساختاری و ویراستاری فنی

مقالات علمی به انواع مختلفی نگارش میشوند. تعدای از مهمترین انواع مقالات علمی از این قرار هستند:

مقالات اصلی (Original Articles یا Research Articles)
مقالات مروری (Review Articles)
مقالات موردی (Case Reports)
گزارش خلاصه (Brief Reports)
سرمقاله (Editorial)
نامه (Letter) و …

مقالات اصلی ستون فقرات مقالات علمی است و بیش از 90 درصد از مقالات را تشکیل می‌دهند. هر کدام از این مقالات باید ساختار خاص خود را داشته باشند و در صورت رعایت نکردن ساختار و بخش‌های موردنظر قابل چاپ در مجلات معتبر نمی‌باشند. علاوه بر متن مقاله جداول و تصاویر نیز باید استانداردهای جهانی نگارش علمی را رعایت نمایند. این بخش برای نشریات معتبر یکی از مهمترین قسمت‌هاست، زیرا مقالات دریافتی از سوی نویسندگان، حتی با وجود قراردادن بخش Instruction for Authors کاملا گویا و صریح، هر کدام به یک شکل است لذا قبل از ارسال مقالات برای صفحه آرایی حتما بایستی یک تیم ویراستاری مجرب کار ویراستاری فنی و یکسان سازی متن مقالات براساس یک استایل واحد و منطبق بر استانداردهای جهانی نشر را انجام دهند.
این ویراستاری‌ها شامل یکسان سازی ساختار و سکشن‌ها براساس نوع مقاله و استایل مجله، طراحی مجددا جداول، گراف‌ها و تصاویر، افزایش کیفیت تصاویر برای قرارگیری در PDF، ویراستاری غلط‌های دستورخط و نشانه‌گذاری و در نهایت بازنویسی منابع با نرم‌افزار EndNote یا Mendely و یکسان سازی ساختار تمامی منابع با استایل انتخابی مجله. اینکار باعث تولید PDFهای یکدست، شکیل و استاندارد خواهد شد.

متخصصین مجرب این مجموعه ساختار مقالات شما کاملا منطبق بر استاندارهای بین المللی و بر پایه اصول مقاله نویسی AMA یا American Medical Association ادیت ساختاری می‌نمایند.

جهت اطلاع از تمامی سرویس های این مجموعه با ما تماس بگیرید.
Email: info@owjj.ir
Tel: +98-2188524955
Mobile: +98-9109918930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *